بیسیم
همانطور که می دانید بیسیم ها بسیار کاربردی هستند. در مطالب قبل در مورد بیسیم، آنتن و شارژ باتری اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دادیم. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد بیسیم . فواید استفاده از آن و قیمت بیسیم اطلاعات بیشتری به دست آورید. آیا تا به حال با بیسیم کار کرده اید؟ اگر این کار را نکرده اید نمی دانید چه فرصت جالبی را از دست داده اید! قبل از اینکه استفاده از تلفن همراه و موبایل رایج شود در سال های 1980 تا 1990 استفاده از بیسیم بسیار رایج بود. البته هنوز هم در بسیاری از جمله پلیس ها، افراد نظامی و یا افرادی که مکان های عمومی را سازمان دهی می کنند از بیسیم برای برقراری ارتباط استفاده می کنند. واکی تاکی یا بیسیم چیست؟ بیسیم یک وسیله دستی و رادیو پرتابل است. این وسیله با استفاده از امواج رادیویی برقراری ارتباط را فراهم می کند. آنتن بیسیم برای دریافت و انتقال امواج رادیویی طراحی شده است.

بیسیم چطور کار می کند؟

گروهی از افراد که از بیسیم برای برقراری ارتباط استفاده می کنند باید در یک باند فرکانسی به نام کانال قرار بگیرند. رادیوی آن ها در حالت دریافت است و به همین خاطر میکروفون و اسپیکر در حالت بلندگو قرار دارد. وقتی کسی بخواهد با بیسیم با شخص دیگری ارتباط برقرار کند باید دکمه تاک را فشار دهد. وقتی کسی در بیسیم صحبت می کند کلماتش به امواج رادیویی تبدیل می شود و در کانال های از پیش تعیین شده ایی معمولا با فرکانسی حدود 460 مگاهرتز انتشار پیدا می کند. امواج رادیویی بخشی از طیف الکترومغناطیسی هستند این امواج با سرعتی معادل 300000 کیلومتر بر ثانیه و یا 186000 مایل بر ثانیه حرکت می کنند. این امواج به طور ناگهانی توسط دستگاه های فرستنده دیگر گرفته می شوند.وقتی کسی که با بیسیم صحبت می کند، صحبتش تمام می شود می گوید” تمام” و دکمه تاک را رها می کند. برای تهیه بهترین قیمت بیسیم می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.
1 پاسخ

تعقیب

  1. […] و … از بیسیم استفاده می کنند. در مطالب قبل در مورد فواید استفاده از بیسیم اطلاعات مهمی را در اختیارتان قرار دادیم. در ادامه با ما […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت − یک =