آنتن بیسیم

آنتن بیسیم از آنچه که ممکن است درک کنید از اهمیت بیشتری برخوردار است. اگر یک آنتن آسیب دیده یا به نوعی تغییر کرده باشد ، می تواند بر توانایی بیسیمهای شما در برقراری ارتباط با تیم شما تأثیر بگذارد – و از تأثیر کارایی و بهره وری را که فناوری محل کار شما را فراهم می کند بکاهد.اگر بیسیم دارید و متوجه می شوید که دامنه ارتباط شما کمتر از حد معمول است ، یا آسیب مشاهده می کنید ، مهم است که لوازم جانبی را در اسرع وقت جایگزین کنید.گیرندگی بیشتر شده؟ نگه داشتن این مهم ، عمر بیسیم  شما را افزایش می دهد ، و انجام این کار در واقع مقرون به صرفه است (گاهی اوقات به اندازه 20 هزار تومان!)

بیسیم GP328

اغلب وقتی در حال در پی آنتن ها هستید ، گزینه های گوناگونی برای انتخاب وجود دارد:

آنتن شلاقی – اینها 15 تا 16 سانتیمتر طول دارند – که اغلب برای دریافت قویتر شناخته می شوند ، بنابراین گستره دریافت و فرستدگی بیسیم شما را بهبود میدهند.
آنتن کوتاه– اینها پنج تا شش سانتیمتر طول – کوتاه و کمتر مزاحم هستند. اما برای همه نیست. بسته به فرکانس شما ، اغلب قربانی در محدوده وجود دارد.
آنتن باریک – طول اینها متفاوت است و ضخیم تر است و دامنه و پوشش خوبی را برای تجربه رادیویی دو طرفه شما ارائه می دهد.
اما چگونه می دانید کدام آنتن را انتخاب کنید؟ بیایید نگاهی به زیر بیاندازیم:

نخستین گام مهم در انتخاب آنتن برای بیسیم ، انتخاب یکی از فرکانس های رادیویی شماست.

به عنوان مثال ، اگر فرکانس 154 مگاهرتز دارید ، باید اطمینان حاصل کنید که آنتن آن باند را پوشش می دهد. این عملکرد حداکثر را هنگام استفاده تضمین می کند.اگر روی گروه VHF کار می کنید ، مهم است که از آنتن های ضخیم در بیسیم خود استفاده نکنید. مطمئناً ، آنها در طول روز برای پوشیدن کمربند شما محبوب هستند ، اما آنتن های ضخیم فرکانس های پایین تری دارند و با داشتن رادیو های دو طرفه قابل حمل به بدن شما ، محدوده ای در VHF را که در UHF می خواهید دریافت نخواهید کرد.

در این مورد استفاده از آنتن با بهره بیشتر – مانند گزینه آنتن باریک یا فنری ، مهم است.

آنتن موتورولا GP338
اگر رادیوی شما در باند های فرکانس UHF ، 700/800 یا 900 مگاهرتز قرار می گیرد ، آنتن کوتاه یا شلاقی گزینه های خوبی برای شماست. به عنوان مثال ، یک آنتن شلاق ، به دلیل طولانی بودن آن ، دامنه افزایش یافته به شما می دهد ، اما تعدادی از کاربران و صنایع بلندی آنتن را دوست ندارند و گزینه کوچکتر را انتخاب می کنند.توجه به این نکته مهم است که برخی بیسیمها MotoTRBO دارای GPS هستند. اگر از برخی از ویژگی های GPS یا نرم افزار در رادیو دو طرفه MotoTRBO از موتورولا خود استفاده می کنید ، مهم است که از داشتن آنتن GPS برخوردار باشید.بزرگترین چیز در مورد خرید آنتن شما این است که نکته اصلی در انتقال مناسب بیسیم شماست. چه آسیب دیده ، چه کاملاً متناسب و یا شکسته ، رفع سریع و سریع کار شما برای برقراری ارتباط تیم شماست.

چه آنتن رادیویی برای نیازهای شما کار می کند؟

اینجا است که امین موج پویا وارد می شود. تیم ما از متخصصان بیسیم بیش از 30 سال تجربه در پاسخ به همه پرسشهای رادیویی شما را دارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − سه =