تعمیرات بیسیم واکی تاکی مجاز

تعمیرات بیسیم در تهران

شرکت امین موج پویا از باسابقه ترین مراکز تعمیرات بیسیم واکی تاکی در تهران است که علاوه بر تعمیر، در فروش بیسیم واکی تاکی و نیز ارایه خدمات پس از فروش آن نیز فعالیت دارد. این شرکت همچنین عرضه کننده انواع لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی از قبیل: آنتن، باتری، قاب، کی‌ پد و هندزفری بیسیم و نیز  شارژر بیسیم است.

تعمیرات انواع بیسیم مجاز و واکی تاکی

شرکت امین موج پویا با داشتن مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، از شنبه تا چهارشنبه و از ساعت9:00 تا 17:00 پاسخگوی شما خواهد بود؛ تنها کافی است با شماره زیر، تماس حاصل فرمایید:

خط ویژه ۰۲۱۶۶۵۹۴۹۳۰

حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید: نسل جدید بیسیم موتورولا

پاسخ به پرسش های متداول درباره خرید بیسیم

اگر برای خرید بیسیم نیاز به مشاوره دارید، می‌توانید با شماره 02166594930 تماس بگیرید، در غیر این صورت پیشنهاد می‌‌کنیم تا سری به صفحه پرسش های متداول درباره خرید بیسیم بزنید؛ شاید سوال شما نیز در بین سوالات متداول این صفحه باشد.

چه زمانی بیسیم به تعمیر نیاز دارد؟

بیسیم وظیفه دارد تا ارتباط بین دو یا چند نفر را در مسافتی مشخص، بر عهده بگیرد. اگر بیسیم نتواند فرکانس‌ها را منتقل کند و در نتیجه در رد و بدل کردن صدا یا امواج با مشکل مواجه شود، نیاز به تعمیر دارد. در چنین مواقعی بهتر است شخصا به باز کردن بیسیم و تشخیص مشکل اقدام نکنید و کار را به متخصصین شرکت امین موج پویا بسپارید.

تشخیص مشکلات بیسیم به چه صورت است؟

مشکلات بیسیم می‌تواند خارجی و یا داخلی باشد. مشکلات خارجی اغلب به دلیل ضربه و یا آسیب رسیدن به بدنه بیسیم به وجود می‌آیند اما مشکلات داخلی دلایل دیگری دارند. در مطلب راهکارهایی برای تشخیص خراب شدن بیسیم، انواع مشکلات بیسیم، به طور کامل شرح داده شده است.

حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید: چگونه بهترین بیسیم را انتخاب کنیم؟

تعمیر انواع مدل های بیسیم واکی تاکی مجاز

شرکت امین موج پویا، تعمیرات بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM در انواع مدل های MC666، MC555، MC444 را بر عهده دارد. این شرکت همچنین خدمات مرتبط با کلیه لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM را نیز ارائه می‌دهد، مواردی نظیر:

  • فروش گیره کمری
  • فروش قاب
  • فروش آنتن
  • تعمیر بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM
  • تعمیر و فروش باطری لیتیومی با ظرفیت 1200
  • پایه شارژر رومیزی یا استند

حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید: دستگاه بیسیم موتوکام

شما می‌توانید جهت انجام تمامی امور مرتبط با خرید و تعمیرات بیسیم موتوکام، با شرکت امین موج پویا و با شماره تلفن 02166594930 تماس حاصل فرمایید. با ما، کیفیت ارتباطاتتان را بهبود ببخشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − 4 =